“Prefab beton wordt steeds meer toegepast. Het levert immers besparingen op in de uitvoering en voldoet eerder aan allerlei eisen, zoals de CUR Aanbeveling 100. Klanttevredenheid is de beste reclame die je kan maken. Wij streven er dan ook naar, dat alles wat hier de poort uit gaat van goede kwaliteit is en op tijd geleverd wordt. Dat moet tussen de oren zitten van iedereen, elke dag weer.
Dat streven begint bij de Accountmanager die goede afspraken maakt bij de verkoop van onze producten. Hij zorgt voor de juiste afstemming met de klant en zet afspraken duidelijk op papier. Zo voorkomt hij dat er later in het bouwproces discussie ontstaat.
Maar wij zijn pas echt tevreden als klanten dit zélf zeggen.
Daarnaast willen wij ook vooroplopen, innovatief zijn. Niet achter de feiten aanlopen, maar eerder dan anderen nieuwe producten en toepassingen introduceren. Dat kan alleen door goed te luisteren naar de vragen en problemen van onze klanten. Zo hebben wij immers ook de holle heipaal en zeer lange liggers kunnen ontwikkelen. Een van de volgende stappen is het produceren van beton met geopolymeren als cementvervanger. Met dat soort toekomstgerichte oplossingen zijn wij volop bezig, zodat klanten hun wensen kunnen blijven realiseren.”